مراحل درخواست و تأیید کامپیوتر اداری جهت خرید واحدها

  1. تهیه درخواست خرید کامپیوتر
  2. مراجعه به سایت دانشگاه (kums.ac.ir) و گرفتن پرینت از فایل مشخصات سخت افزار مورد تأیید در همین صفحه.
  3. مراجعه و تحویل درخواست خرید کامپیوتر و فرم پرینت شده به واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه جهت بررسی و تایید نهایی کامپیوتر.

مشخصات سیستم مورد تأیید مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

Row

Type

Model Details – DDR4

1

M.B

Gigabyte H110MS2PT - LGA 1151
Or
ASUS H110M-C - LGA 1151

2

CPU

Intel Core i3– 6100 or 7100

3

RAM

Apacer4GB – DDR4 2400

4

H.D.D

Western Digital Blue WD10EZEX Internal Hard Drive - 1TB

5

VGA

On Board

6

Case

Green Pars

7

Power

 Green – GP430Q-HE

8

O.D.D

LiteON DVD RW24X

9

Keyboard & Mouse&pad

Farassoo (مدل توسط کارشناس فناوری اطلاعات مرکز تعیین گردد)

10

Monitor

LG 20" – 20M47 LED

Or

Samsung S22F355HN  22 inch

 

 
hardwares 2  سیستم مورد تأیید
hardwares 1  سیستم مورد تأیید

نکات و شرایط گارانتی

  1.  کلیه تجهیزات می بایست توسط فروشنده یکسال گارانتی شوند و در صورت مواجه شدن با مشکل در کمتر از 48 ساعت رفع عیب شده و به واحد مربوطه تحویل شود .
  2. کلیه قطعات دارای برگه گارانتی معتبر باشد و در زمان تحویل دستگاه ارائه گردد .
  3. کلیه پرداخت ها پس از بررسی فنی قطعات و تست های مربوطه و تایید توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات انجام خواهد شد .
  4. شرکت فروشنده می بایست عضو شورایعالی انفورماتیک و یا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یاشد .
  5. شرکت بایستی در نهایت کلیه سیستمها را با پلمپ شرکت ارائه دهد و الزاماً پلمپ دستگاه تا زمان پایان گارانتی کل سیستم ادامه خواهد داشت و هرگاه مشخص شود که قطعات مورد نظر با آنچه وجود دارد مغایر است دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که بنحو مقتضی اقدام نماید و یا فروشنده می تواند بعد از بررسی صحت سیستم ها توسط خریدار، اقدام به پلمپ نماید.
  6.  کلیه سیستم ها می بایست دارای ویندوز 10 فعال شده ، مجموعه آفیس ، و کلیه درایور ها باشند.