ارتقای زیرساخت شبکه کامپیوتری دانشگاه

ارتقای زیرساخت شبکه کامپیوتری دانشگاه

از ابتدای سال جاری تاکنون زیرساخت امن و پایدار شبکه کامپیوتری برای 6 مرکز معاونت های بهداشتی و غذا  دارو ، بیمارستان فارابی، دانشکده های پزشکی، داروسازی و بهداشت راه اندازی شده است.

مدیر واحد آمار و فناوری ارتباطات دانشگاه ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در سه ماهه آینده 9 مرکز دیگر دانشگاه شامل  خوابگاه بوستان،  دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری ومامایی، مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و بیمارستان های دکتر محمد کرمانشاهی، معتضدی، امام خمینی و امام رضا نیز صاحب این زیرساخت شوند.

مهندس سرکو یعقوبی ضمن تشریح مزایای این زیرساخت در دانشگاه به همکاری بسیار مطلوب شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ایجاد این زیرساخت اشاره کرد و گفت: پیشتر  ستاد دانشگاه ، معاونت های دانشجویی فرهنگی، درمان، آموزشی و تحقیقات وفناوری بیمارستان های طالقانی، امام علی ،مرکز تحقیقات دیابت، کتابخانه مرکزی، مرکز توسعه ، خوابگاه طالقانی 2 و داروخانه طالقانی از طریق فیبر نوری به شبکه وصل شده اند.

لازم به ذکر است ارتباط دانشگاه با شرکت ارتباط زیرساخت که تامین کننده اینترنت دانشگاه می باشد از طریق فیبر نوری باپهنای باند155مگا بیت بر ثانیه برقرار شده است.

۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید