سردار سلیمانی هم حیاتش و هم شهادتش مایه عزت شده است

سردار سلیمانی هم حیاتش و هم شهادتش مایه عزت شده است
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : سردار سلیمانی هم حیاتش و هم شهادتش مایه عزت شده است زیرا اگر تا دیروز با اخلاص در مقابل دشمن می ایستاد و حق مظلوم را می گرفت امروز خون مقدسش مایه اتحاد مسلمانان و ملت بزرگ ایران و محور ولایت شده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان صبح امروز در مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی اظهارداشت : اگر تا دیروز ناوگانهای هواپیمابر دشمن در منطقه برای ما تهدید بود، امروز به برکت وجود سلیمانی ها ما در عرصه های مختلف از جمله نظامی قدرتمندیم و حضور آنها را یک فرصت می دانیم.
 
وی بیان کرد: از نظر استراتژیک هر طور محاسبه کنیم ما باید جواب محکمی بدهیم و هیچ گاه سکوت نمی کنیم و انتقام سختی می گیریم چون گستاخ تر می شوند که امیدواریم این امر با مدیریت با درایت مسئولین انشالله به وقت و به جا محقق گردد.
 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه بُعد نظامی تنها یکی از ابعاد انتقام سردار حاج قاسم سلیمانی است گفت :اساتید با روحیه بسیجی و ولایت مداری و شما نیز از بعد فرهنگی می توانید مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبید.

 
وی اظهار داشت: دانشگاه امام حسین (ع) بزرگوارانی چون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده و ما بایستی از أنها درس بگیریمِ.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی ایمانی راسخ و عملی صالح داشت و هرجا که نظام نیاز داشت و مظلومی بود دفاع می کرد گفت: کسانی که اهل ایمان و عمل صالح باشند خداوند متعال آنها را در نظر حق و خلق محبوب قرار می دهد و این امری خدایی است، زیرا فطرت پاک انسانها و کمال دوستی آنها اقتضا می کند انسانهای کامل را دوست داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: سردار سلیمانی مجاهد عرصه جهاد اکبر و اصغر، وارسته از دنیا و پیوسته به خداوند متعال است، لذا خداوند به او عزت داد و او را عزیز همه کرد.
 
او با بیان اینکه برتری حاج قاسم بر دشمنان هم پوشیده نیست افزود: حتی یک نشریه آمریکایی در معرفی افراد برجسته جهان او را جزو 10 چهره متفکر برتر دفاعی و امنیتی معرفی کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان ، سردار سلیمانی را مصداق بارز مالک اشتر دانست و گفت : امیرالمومنین درباره مالک اشتر می گوید او در روزهای خطر به خواب نمی رفت، هوشیار، بصیر و آگاه بود و از دشمنان بیم و هراس نداشت، بر ستم پیشگان از آتش سخت تر بود و با قدرت کامل دشمن را مهار می کرد.
 
وی گفت: سردار سلیمانی مانند مالک اشتر اخلاص داشت خداوند در سایه این اخلاص او را چیز فهم کرده بود، درجلسات کشورهای مختلف با سخنان حکیمانه خود آنها را قانع می کرد و اما از همه مهمتر اینکه ولایت مدار بود و جایی که باید تند می شد کند نبود.
 
او عنوان کرد: دشمن نادان درست است که توانسته با شهادت مالک اشتر ما قلب ملت ایران را مغموم و مهجور کند، اما بداند با حذف فیزیکی و اقدام بزدلانه نظامی تروریستی که نشانه ترس آنها است، کاری از پیش نمی برد و با اتحاد بیش از پیش ما، خود را از هم اکنون شکست خورده بداند.
 
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید