تشکیل جلسه با نمایندگان وب سایت دانشکده ها

در راستای بهینه سازی وب سایت دانشکده ها جلسه ای با حضور مدیر فن آوری اطلاعات, کارشناسان پورتال و نمایندگان وب سایت دانشکده ها در دفتر فن آوری اطلاعات تشکیل گردید که در این جلسه ضمن  ارائه گزارش بررسی وب سایت مراکز مذکور و خاطر نشان کردن  اشکالات و نقایص موجود مقرر گردید همه دانشکده ها نسبت به تکمیل قسمت اعضای هیات علمی و قرار دادن CV کلیه اساتید اقدام نمایند.

همچنین از نمایندگان خواسته شد در سایت هر دانشکده قسمت هایی جهت دسترسی به مراکز تحقیقاتی مرتبط , مجلات علمی , نشریات دانشجویی و.. در نظر گرفته شود .

 

 

صورتجلسه بررسی زیر پورتال دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی
 
                  جلسه بـررسی سایت دانشکده ها  بـا حضور سرپرست واحد آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ، کارشناسان سایت آن واحد و نمایندگان سایت دانشکده ها درروز چهارشنبه 25/1/89 سـاعت10 در محل واحدآمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل گردید. جلسه با توضیحات خانم مهندس علیمرادی در خصوص جایگاه و وضعیت کنونـی سایت وپتانسیل بالای این سـایت جهت نمود فعـالیتها و خدمات جاری درسایت علوم پزشکـی و لزوم تعیین چهارچوب و الگویی جهت فرمت کلی اطلاعات و خدمات قابل انعکاس در زیرپورتال دانشکده ها برای بهره وری کاربران آنها  آغاز شد در ادامه کارشناسان سایت دانشگاه ضمن درخواست همکاری و ارائه نظر از نمایندگان جهت تعیین چهارچوب مورد نظر جهت زیرپورتال دانشکده ها،بـه بـررسی نقاط قـوت و ضعف کنـونی زیر پـورتال دانشکده ها و ارائه راههای رفع نقایص مطرح شده  پرداختند . مسئولین محترم سایت دانشکده ها نیز  به بیان مشکلات موجود درخصوص به روز نمودن اطلاعات سایت و ارائه خدمات از طریق سایت دانشکده ها پرداختند که در این میان حجم زیاد وظایف و امور محوله و همچنین عدم همکاری سایر واحدها و مسئولین ذیربط در بهینه نمودن مطالب و خدمات قابل ارائه به کاربران از طریق سایت بسیار جلوه می نمود.در پـایـان جلسه با هدف استفاده بهتر از امکانات موجود در سایت وارائه خدمات آنلاین به مخاطبین و همچنین آغاز فعالیت جهت ترجمه سایت دانشگاه و راه اندازی سایت انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موارد ذیل تعیین گردید و به منظور بررسی اقدامات انجام شده جهت رفع نقایص و ارائه نظرات و اطلاعات جمع آوری شده در خصوص ترجمه انگلیسی زیرپورتال دانشکده ها  روز شنبه 11/2/89 بعنوان تاریخ جلسه بعدی منظور گردید.
1- رایزنی و هماهنگی لازم با معاونت آموزشی در خصوص ضرورت و الزام قراردادن نمرات دانشجویان در سایت توسط کلیه اساتید اعم از هیئت علمی
      و غیر هیئت علمی
2- ایجاد فرهنگ سازی و همچنین اطلاع رسانی جهت ارائه خدمات اساتید در سایت توسط خود اساتید ازجمله جزوه ها،ارائه درس،منابع دروس ارائه شده
     و... و ملزم نمودن کاربران و دانشجویان توسط واحدهای ذیربط   جهت مراجعه به سایت واستفاده از مطالب و خدمات  مورد نیاز
       3- بررسی سایر سایتهای علوم پزشکی ویا سایتهای مرتبط انگلیسی به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نیازجهت سایت انگلیسی و همچنین
    شروع به آماده سازی cv انگلیسی اساتید از هم اکنون
       4- رفع اشکالات جاری زیرپورتالها از جمله مهمترین آنها :
    - تکمیل  cv  اساتید عضو هیئت علمی
    - نظم دهی مطالب وصفحات زیرپورتال دانشکده بخصوص صفحه اصلی ، قراردادن لینکها در سمت چپ صفحهبرداشتن فایلهای pdf موجود         
     درصفحات اصلی  و قراردادن آنها در صفحات زیرین  
           - قراردادن لینکهای مرتبط مانند لینک مراکز تحقیقاتی،مجلات علمی ازجمله مجله بهبودونشریات دانشجویی
      دانشکده ها  و همچنین لینک سایر دانشکده های دانشگاه
  - به روز نمودن مطالب سایت : اخبار، همایشها و سایر مطالب
۲۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید