مراحل درخواست و تأیید کامپیوتر اداری جهت خرید واحدها

  1. تهیه درخواست خرید کامپیوتر
  2. مراجعه به سایت دانشگاه (kums.ac.ir) و گرفتن پرینت از فایل مشخصات سخت افزار مورد تأیید در همین صفحه.
  3. مراجعه و تحویل درخواست خرید کامپیوتر و فرم پرینت شده به واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه جهت بررسی و تایید نهایی کامپیوتر.

مشخصات سیستم مورد تأیید مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

Row

Type

Model Details

1

M.B

(ASUS H110M-C) or (GIGA GA-H110M-S2PT- LGA 1151)

2

CPU

Intel Core i3 7100

3

RAM

GIEL 8GB – DDR4 2400

4

H.D.D

Silicon Power Ace A55 Internal SSD 512GB

5

VGA

On Board

6

Case

GREEN Oraman Plus or GREEN Pars EVO or GREEN Magnum Evo

7

Power

 Green GP330A-ESDor Green GP330A-ES or Green GP330A-EUD

8

O.D.D

LiteON DVD RW24X

9

Keyboard & Mouse&pad

farasooFCM-6140 USB Black or FCM-2280 or Green GK-302 

10

Monitor

LG 20” or Samsung 20'' 
hard مشخصات سیستم

 

 

نکات و شرایط گارانتی

 
  1.  کلیه تجهیزات می بایست توسط فروشنده یکسال گارانتی شوند و در صورت مواجه شدن با مشکل در کمتر از 48 ساعت رفع عیب شده و به واحد مربوطه تحویل شود .
  2. تهیه و خریداری کالای ایرانی با مشخصات فوق الذکر و نشان استاندارد در الویت می باشد. در صورت موجود نبودن مشابه ایرانی برند های معرفی شده مورد تایید می باشند.
  3. کلیه قطعات دارای برگه گارانتی معتبر باشد و در زمان تحویل دستگاه ارائه گردد .
  4. کلیه پرداخت ها پس از بررسی فنی قطعات و تست های مربوطه و تایید توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات انجام خواهد شد .
  5. شرکت فروشنده می بایست عضو شورایعالی انفورماتیک و یا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یاشد .
  6. شرکت بایستی در نهایت کلیه سیستمها را با پلمپ شرکت ارائه دهد و الزاماً پلمپ دستگاه تا زمان پایان گارانتی کل سیستم ادامه خواهد داشت و هرگاه مشخص شود که قطعات مورد نظر با آنچه وجود دارد مغایر است دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که بنحو مقتضی اقدام نماید و یا فروشنده می تواند بعد از بررسی صحت سیستم ها توسط خریدار، اقدام به پلمپ نماید.
  7.  کلیه سیستم ها می بایست دارای ویندوز 10 فعال شده ، مجموعه آفیس ، و کلیه درایور ها باشند.