Row
|
Type
|
Model Details
|
1
|
M.B
|
PRIME H610M-K D4 or Giga (h610ms2h or h610mh)
|
2
|
CPU
|
ntel® Core™ i3-12100 Processor |
3
|
RAM
|
Geil or crucial DDR4- 8 Gigsbyte - 2666 |
4
|
S.S.D
|
WD 480 Green-480pny-480crucial |
5
|
VGA
|
On Board
|
6
|
Case
|
GREEN Oraman or Pars or Hiwa
|
7
|
Power
|
Green GP400A-ECO or Green GP450A-EUD or Green GP500A-ECO |
8
|
O.D.D
|
LiteON DVD RW24X Or Asus RW 24X |
9
|
Keyboard & Mouse&pad
|
(Green GM-305) or (TSCO TKM 8052) |
10
|
Monitor
|
22Inch (XVision or Sam or TCL or G plus )+ Hadron or Merkanتبدیل دیواری سه به دو
|
مشخصات سیستم
نکات و شرایط گارانتی
1. تهیه و خریداری کالای ایرانی با مشخصات فوق الذکر و نشان استاندارد در اولویت می باشد. در صورت موجود نبودن مشابه ایرانی برند های معرفی شده مورد تایید می باشد.
2. کلیه قطعات می بایست دارای برگه گارانتی معتبر باشن دو پس از نصب قطعات در زمان تحویل دستگاه ارائه گردد .
3. کلیه پرداخت ها پس از بررسی فنی قطعات و تست های مربوطه و تایید توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه انجام خواهد شد.
4. شرکت فروشنده میبایست عضو شورایعالی انفورماتیک با مجوز فعالیت مرتبط و یا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان باشد.
5. شرکت بایستی درنهایت کلیه سیستم ها را با پلمپ شرکت ارائه دهد و الزاماً پلمپ دستگاه تا زمان پایان گارانتی کل سیستم ادامه خواهد داشت و هرگاه مشخص شود که قطعات مورد نظر با آنچه وجود دارد مغایر است، دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می داردکه به نحو مقتضی اقدام نماید و یا فروشنده می تواند بعد از بررسی صحت سیستم ها توسط خریدار، اقدام به پلمپ نماید.
6. کلیه سیستم ها می بایست دارای ویندوز 10 pro or enterprise فعال شده به صورت UEFI، مجموعه آفیس 2016 به بالا و کلیه درایور ها باشند.
7. به منظور دریافت خدمات پشتیبانی و نگهداری مطلوب در دوره گارانتی فروشنده می بایست بومی استان کرمانشاه باشد.
8. کلیه تجهیزات می بایست توسط فروشنده یکسال گارانتی شوند و در صورت مواجه شدن با مشکل در کمتر از 48 ساعت رفع عیب شده و به واحد مربوطه تحویل شود. در صورت نیاز به جا به جایی سیستم یا قطعات به شرکت، کل هزینه ها به عهده شرکت می باشد.
شماره تماس : 38384184-083