مراحل درخواست و تأیید کامپیوتر اداری جهت خرید واحدها تهیه درخواست خرید کامپیوتر مراجعه به سایت دانشگاه (kums.ac.ir) و گرفتن پرینت از فایل مشخصات سخت افزار مورد تأیید در همین صفحه. مراجعه و تحویل درخواست خرید کامپیوتر و فرم پرینت شده به واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه جهت بررسی و تایید نهایی کامپیوتر. مشخصات سیستم مورد تأیید مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه Row Type Model Details – DDR4 1 M.B Gigabyte H110MS2PT - LGA 1151 Or ASUS H110M-C - LGA 1151 2 CPU Intel Core i3– 6100 or 7100 3 RAM Apacer4GB – DDR4 2400 4 H.D.D Western Digital Blue WD10EZEX Internal Hard Drive - 1TB 5 VGA On Board 6 Case Green Pars 7 Power Green – GP430Q-HE 8 O.D.D LiteON DVD RW24X 9 Keyboard & Mouse&pad Farassoo (مدل توسط کارشناس فناوری اطلاعات مرکز تعیین گردد) 10 Monitor LG 20" – 20M47 LED Or Samsung S22F355HN 22 inch مشخصات سیستم نکات و شرایط گارانتی کلیه تجهیزات می بایست توسط فروشنده یکسال گارانتی شوند و در صورت مواجه شدن با مشکل در کمتر از 48 ساعت رفع عیب شده و به واحد مربوطه تحویل شود . کلیه قطعات دارای برگه گارانتی معتبر باشد و در زمان تحویل دستگاه ارائه گردد . کلیه پرداخت ها پس از بررسی فنی قطعات و تست های مربوطه و تایید توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات انجام خواهد شد . شرکت فروشنده می بایست عضو شورایعالی انفورماتیک و یا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یاشد . شرکت بایستی در نهایت کلیه سیستمها را با پلمپ شرکت ارائه دهد و الزاماً پلمپ دستگاه تا زمان پایان گارانتی کل سیستم ادامه خواهد داشت و هرگاه مشخص شود که قطعات مورد نظر با آنچه وجود دارد مغایر است دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که بنحو مقتضی اقدام نماید و یا فروشنده می تواند بعد از بررسی صحت سیستم ها توسط خریدار، اقدام به پلمپ نماید. کلیه سیستم ها می بایست دارای ویندوز 10 فعال شده ، مجموعه آفیس ، و کلیه درایور ها باشند.