نهمین جلسه پورتال(وب سایت) دانشگاه تشکیل شد.

نهمین جلسه پورتال دانشگاه که به وب سایت مراکز آموزشی ،درمانی  اختصاص داشت در تاریخ 7/4/89 در اداره آمار وفن آوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه تشکیل شد.
این جلسه که سومین جلسه  زیر پورتال مراکز آموزشی ،درمانی   از آغاز سال 89 می باشد با حضور نمایندگان وب سایت(زیر پورتال) بیمارستانها به بررسی فعالیت های انجام شده در چهارچوب موارد تعیین شده در جلسات قبل پرداخت.

در این جلسه  دبیر جلسه گزارشی از بررسی زیرپورتال مراکز ارائه نموده و در گزارش به اصلاح فرمت و چهارچوب صفحات بویژه صفحه اصلی زیرپورتالها و همچنین ضرورت به روز نمودن اخبار و اطلاعات سایت مراکز تأکید کردند. در ادامه دبیر جلسه به پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخته و نمایندگان هرمرکز نیز گزارشی از فعالیتهای خود را دراین خصوص ارائه نمودند.

 

درپایان جلسه نیز موارد زیر تعیین و تصویب گردید:

1-       زمان تشکیل جلسه آتی روز دوشنبه 28/4/89 ساعت 8:15 تعیین گردید.

2-     مصوب شد کلیه نمایندگان تا جلسه بعدی نسبت به اصلاح ساختار صفحات از جمله استفاده از فوند مناسب ، تغییر سایز عکسها، استفاده از کلیدهای مناسب جهت لینک و همچنین به روز نمودن اخبار و اطلاعات کلیه صفحات وب سایت مراکز خود اقدام نموده و گزارشی از روند فعالیت خود  در جلسه ارائه دهند.

3-     مصوب گردید به منظور مشخص نمودن اهداف هرجلسه ، پیگیری بهتر موارد و بهره وری بالاتردبیر جلسه نسبت به تنظیم موارد مورد نظر در چهارچوب چک لیست اقدام نماید.

4-     مصوب گردید در پایان هر 5 جلسه دورة مسئولیت دبیر جلسه ، آن دبیر نسبت به معرفی یک مرکز بعنوان نمونه در زمینه فعالیتهای انجام شده در وب سایت مرکز اقدام نماید.

5-     مصوب گردید به منظور هماهنگی بیش از پیش اعضای کارگروه و شرکت در بحث های جلسات وآگاهی از تصمیمات اتخاذ شده و فعالیت پایاپای اعضا در زیرپورتالها ، نمایندگان وب سایت مراکز در کلیه جلسات حضور دائم و بموقع داشته باشند.

۹ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید