قابل توجه همکاران محترم IT مراکز در خصوص مشکل اتصال به اینترنت در مراکز

به اطلاع کلیه همکاران IT مراکز می رساند در صورتیکه کاربران مجموعه انها هنگام اتصال به اینترنت با استفاده از VPN، با پیغام غیر منتظره پایان یافتن حجم اینترنت مواجه گردیده و  به اینترنت متصل نمی شوند این مسئله ناشی از افزایش حجم ترافیک شبکه کامپیوتری بوده و برای رفع آن می بایست نسبت به غیر فعال کردن پروتکل SMBv1 در ویندوزهای 10,8 و 7 اقدام گردد. 

جهت آگاهی از چگونگی انجام این فرآیند بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

  1. راهنمای تصویری SMBv1
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید