راه اندازی سیستم درخواست پشتیبانی خدمات کامپیوتری (تیکتینگ)در ستاد دانشگاه

https://it.kums.ac.ir/fa/news/43022/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%

سیستم درخواست پشتیبانی خدمات کامپیوتری (تیکتینگ)در ستاد دانشگاه راه اندازی گردید.

در این سیستم کاربران واحدهای مختلف ساختمان شماره 1 دانشگاه که با مشکلات کامپیوتری مواجه می گردند، با مراجعه به لینک درخواست خدمات IT (ستاد) در قسمت کارکنان صفحه نخست سایت دانشگاه و یا ip آدرس  http://172.16.9.21 نسبت به شرح مشکل و ثبت آن  اقدام نموده و کارشناس مربوطه در مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز با مشاهده و بررسی درخواست، پیگیری های لازم را انجام می دهد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید