پیام تبریک مهندس امیری سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه بمناسبت روز آمار و برنامه ریزی

روز آمار و برنامه ریزی، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه
مهندس بیژن امیری، مدیر آمار و فنآوری اطلاعات دانشگاه در پیامی به شرح زیر، روز آمار و برنامه ریزی را به همکاران آمار در دانشگاه تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

اول آبان ماه در تقویم رسمی کشور، به عنوان روز ملی آمار و برنامه‌ریزی نامگذاری شده است. همچنین این روز در تقویم جهانی نیز هر پنج سال یکبار گرامی داشته می شود به این معنی که هر نیم دهه، آمارهای مربوط به زندگی و موارد مربوط به آن برای تصمیم گیری بهتر در زمان های آینده بررسی و بحث می شود .
پاندمی کرونا، اهمیت داده‌ها و آمار را افزایش داده و نشان داد که چگونه آمار به روز و قابل اعتماد در مواجهه و مدیریت برای مهار این اپیدمی جهانی موثر واقع می شود.
موضوع روز آمار در سال 2022 "داده برای توسعه پایدار" است که برای دستیابی به این مهم تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه آمارهای کاربردی و نظری سهم برجسته ای دارند. داده های جاری، قابل اعتماد، به موقع و موثق برای درک دنیای در حال تغییری که در آن زندگی می کنیم ضروری است و برای سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در همه بخش ها و همه جوامع حیاتی است.
اینجانب ضمن تبریک روز آمار و برنامه‌ریزی به تمام تلاشگران این حوزه بویژه همکاران آمار در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، سعادتمندی و بهروزی دارم.

۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید