جلسه بررسی وضعیت مرکز دیتا سنتر آزمایشگاه مرکزی روز چهارشنبه 1405/2/9 با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، کارشناسان زیرساخت مدیریت، دکتر رضوانی سرپرست آزمایشگاه مرکزی (رفرانس) و مسئول فناوری اطلاعات آزمایشگاه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطالاعات برگزار شد. مهندس جوادیان با بیان موارد و استانداردها ضروری اتاق سرور بر ضرورت پیاده سازی آنها در هر مرکز تاکید نمود. در ادامه نیز راه های بهبود سخت افزاری و فضای فیزیکی اتاق سرور آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی در این زمینه ارائه شد.