برگزاری جلسه بررسی قرارداد دکل های مخابراتی مراکز دانشگاه

برگزاری جلسه بررسی قرارداد دکل های مخابراتی مراکز دانشگاه

جلسه بررسی وضعیت قرارداد دکل های مخابراتی در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی روز دوشنبه 1405/2/21 در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این جلسه مهندس جوادیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات، دکتر هوشنگ بهاری رئیس دبیرخانه هیات امنا و نمایندگان مدیریت های مالی و پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه حضور داشتند و در خصوص تعیین تکلیف قراردادهای یادشده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه دکل های مخابراتی در دانشگاه

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ ۱۱:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید