کسپرسکی برنده تاییدیه طلایی Virus Bulletin شد

 آزمایشگاه کسپرسکی، شرکت پیشرو در ارائه راه حل‌های امنیت اطلاعات اعلام کرد که Kaspersky Anti-Spam 3.0 موفق به دریافت تاییدیه طلایی ماهنامه امنیتی Virus Bulletin شده است.



به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، دوازده برنامه ضدهرزنامه معروف در رقابت VBSpam که روی سکوهای ویندوزی و لینوکسی اجرا می شد شرکت کردند و کارایی ضدهرزنامه‌ای آنها مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این آزمون، تعداد 31500 ایمیل به این برنامه ها داده شد.
31300 ایمیل شامل محتویات هرزنامه ای بودند که از آن میان 19400 ایمیل از آرشیو بزرگ Virus Bulletin انتخاب شده بودند. همه ایمیل ها از یک آدرس IP ثابت و اختصاصی ارسال شدند و نام دامنه فرستنده هم در ایمیل‌ها ذکر شد تا سیستم ضدهرزنامه ای برنامه ها مورد بررسی قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: تاییدیه طلایی VB فقط به برنامه های تعلق می گیرد که موفق به شناسایی حداکثری هرزنامه ها و با حداقل خطا شوند.
در این آزمون Kaspersky Anti-Spam 3.0 موفق شد تا میزان 98.39درصد هرزنامه ها را شناسایی کند و تنها 0.63درصد در این شناسایی دچار خطا شد و ایمیل‌های عادی را به عنوان اسپم شناسایی کرد. و در مجموع برنامه کسپرسکی توانست 99.01درصد از همه ایمیل‌های ناخواسته را شناسایی و مسدود نماید.

گفتنی است Kaspersky Anti-Spam 3.0 سیستم شناسایی سطح بالایی است که برای مبارزه و مقابله با هرزنامه‌ها در شبکه‌های متوسط و بزرگ به کار گرفته می‌شود.
این راه حل مبتنی بر فناوری ضدهرزنامه منحصر به فردی است که ایمیل های دریافتی را به طور چند لایه و چندزبانه مورد تحلیل قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می توانند گزارش کامل VBSpam را در نشانی http://www.virusbtn.com/vbspam/index.xml مطالعه نمایند.

درباره آزمایشگاه کسپرسکی
آزمایشگاه کسپرسکی ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری ها و هرزنامه ها است.
محصولات آزمایشگاه کسپرسکی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم ها و سریع ترین زمان نشان دادن عکس العمل در برابرتهدیدات هستند.
این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت های کوچک و متوسط ، سازمان های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می گردند. فناوری حفاظتی کسپرسکی همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه دیده‌بان آی‌تی روابط عمومی کسپرسکی در ایران تماس بگیرید.
موسسه دیده¬بان آی¬تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران
تلفن: 88759524 – 22361659 - فکس: 88535875
همراه: 09195151165 پست الکترونیک: kaspersky@didehban.com

منبع : ایتنا              گردآوری : شهلا امیریان -مدیر پورتال

۱۳ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید