لپ‌تاپ جدید ویژه مدیران و کارمندان از سوی شرکت اچ پی روانه بازار می شود.

شرکت اچ‌پی از ساخت لپ‌تاپ باریکی با نام ProBook 5310m خبر داد که علاوه بر ظاهر زیبا، شامل سرعت پردازشی بالا می‌شود و سازگاری بالایی با ابزارهای تجاری و بازرگانی دارد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از فارس، این لپ‌تاپ که به صورت اختصاصی برای مدیران و کارمندان تجاری و بازرگانی ساخته شده است، شامل نمایشگر باکیفیتی می‌شود که کاربران می‌توانند زیر نور آفتاب نیز متن‌ها و تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت بالا در آن مشاهده کنند.
این لپ‌تاپ در مدل‌های مختلف ساخته شده است و قیمت آن بین 699 تا 899 دلار تغییر می‌کند. به گفته شرکت اچ‌پی، وزن این لپ‌تاپ 3/13 اینچی حدود 7/1 کیلوگرم است و تنها 9/0 اینچ ضخامت دارد.
باتری این لپ‌تاپ قادر است نیروی مورد نیاز را بین 6 تا 7 ساعت در خود ذخیره کند. پردازنده دو هسته‌ای این رایانه قابل‌حمل از نوع SP9300 اینتل است که با سرعت 26/2 گیگاهرتز کار می‌کند و علاوه بر این، شامل رم 2 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی داخلی می‌شود.
روی این رایانه همراه نسخه Professional سیستم‌عامل ویندوز 7 نصب شده است و همراه با مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت، نرم‌افزار مخصوص ویرایش و انتشار اینترنتی تصاویر، مرورگر اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
صفحه‌کلید لپ‌تاپ جدید اچ‌پی استاندارد است و کلیدهای آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر از تایپ طولانی با آن‌ها خسته نمی‌شود.

 گردآوری : شهلا امیریان  مدیر پورتال

۲۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید