آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان

 پانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان از صبح جمعه آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، مهندس رضائیان دبیر اجرایی نمایشگاه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به اهمیت برگزاری آن اشاره کرد و افزود: برای برگرازی این نمایشگاه تحقیقات مفصلی در خصوص تاثیرات نمایشگاه اتوکام در IT استان اصفهان صورت گرفت که در نهایت دیدگاه های همکاران من در سازمان نظام صنفی رایانه به این ننتیجه منجر شد که نمایشگاه اتوکام محلی برای کارافرینی، تبادل دیدگاه ها و نظرات و رویارویی مخاطبان گوناگون IT در استان اصفهان است.
وی افزود: امیدواریم نمایشگاه اتوکام اصفهان به یک رویداد تبدیل شود و امیدواریم گامی که اکنون در آغاز آن هستیم در سال های آتی با همت اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای، شاهد توسعه آن در سال های آینده باشیم.
رضائیان با بیان اینکه اتوکام را محلی برای فرهنگ سازی دیده ایم، تصریح کرد: در این زمینه با کمیته فرهنگ شهرداری اصفهان همکاری گسترده ای داشته ایم و کارگروه های مختلفی برای محتواسازی برای اتوکام تشکیل شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در سال‌های گذشته نیز نسبت به سایر نمایشگاه‌ها متمایز بوده است ولی اکنون به جایگاه رفیع‌تری رسیده است.
محققیان افزود: برگزاری 14 دوره متوالی این نمایشگاه باعث شده که این نمایشگاه بازدیدکنندگان ثابت و مستمر داشته باشد که بی شک رصد شدن دائم این نمایشگاه توسط طیف خاصی از بازدیدکنندگان تکلیف مضاعفی بر دوش بازدیدکنندگان می گذارد.
وی تصریح کرد: اکنون نام autocom اصفهان برای فعالان آی تی در کشور به نام شناخته شده ای تبدیل شده است و امیدوارم پانزدهمین دوره این نمایشگاه پرشورتر از دوره های قبل برگزار شود.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: ایران در مسیر حرکت رو به رشد در زمینه تکنولوژی اطلاعات قرار گرفته و بدون تردید تلاش در این بخش، کوششی مقدس است.

در حاشیه نمایشگاه
-در این نمایشگاه 70 شرکت از سه استان کشور حضور دارند.
-این نمایشگاه تا 10 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپاست.
-درچهار روز برگزاری نمایشگاه، همایش ها و سمینارهای با موضوعات مختلف در زمینه IT برگزار می شود.
-هر روز برگزاری نمایشگاه با نامی خاص نام گذاری شده است که عبارتند از:
روز اول: جایگاه من در سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان
روز دوم: آموزش الکترونیک
روز سوم: شهر الکترونیک و الزامات آن
روز چهارم: فرصت های سرمایه گذاری در صنعت
روز پنجم: صنعت آی تی و اصلاح الگوی مصرف

 


۹ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید