اولین سمینار هک و نفوذ اخلاقی با هدف آموزش مفاهیم اصلی نفوذ اخلاقی و خواندن فکر هکرها به همت شرکت پارس آتنا دژ برگزار خواهد شد.

به گزارش تی‌مدیا، شرکت پاد با درک ایمن‌سازی اطلاعات که امروزه جزء دارائی‌های با ارزش هر زمان یا فردی می‌باشد، برای اولین بار در ایران با همکاری شرکت EC-Council سمیناری را با عنوان هک و نفوذ اخلاقی برگزار خواهد کرد.

به گفته برگزار کنندگان این سمینار، امروز یکی از بزرگترین دغدغه‌های سازمان‌ها محافظت از اطلاعات دیجیتالی در مقابل هکرها و جلوگیری از نفوذ آنها به شبکه‌های سازمانی است و هکرها هر روز از روش‌های جدیدتری جهت نفوذ استفاده می‌کنند.

از جمله این روش‌ها ارسال یک برنامه کامپیوتری توسط ایمیل به افراد کم اطلاع است که منجر به ایجاد یک کاربر جدید بر روی کامپیوتر قربانی می‌شود. از این رو شرکت پاد با توجه به شیوع این تهدیدات بر آن شد تا با همکاری موسسه EC_council، این سمینار آموزشی را همگام با به روزترین اطلاعات در این زمینه برگزار کند و به شرکت‌کنندگان در این سمینار آموزشی گواهینامه معتبر بین‌المللی از این موسسه اعطاء کند.

گفتنی است برنامه‌های آموزشی امنیت موسسه EC_council در بیش از 450 مرکز آموزش در 70 کشور جهان ارائه می‌شود و مدارک این موسسه همچون CEH و Security5 از معتبرترین مدارک جهانی در زمینه امنیت شبکه محسوب می‌شود.

 

۲۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید