تدوین طرح جامعی برای اتصال مدارس به شبکه اینترنت

امیرحسین محبعلی، مدیر کل برنامه‌ریزی و کنترل برنامه‌های شرکت فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با سیتنا اظهار داشت: با اجرای طرح اتصال مدارس به اینترنت می‌توان نقشی مهم در جهت توسعه کیفیت آموزش تحصیلی در مدارس کشور به گونه‌ای که اقتصادپذیر نیز باشند، ایفا کرد.

وی در خصوص مزایای این طرح نیز گفت: در قالب اجرای پروژه‌ها و مناسبت‌های ملی و انجام طرح‌های آمارگیری نیز بصورت الکترونیکی از بستر ایجاد شده در مدارس می‌توان بهره برد. محبعلی تصریح کرد: با توجه به گستردگی نقاط شبکه ارتباطی مورد نیاز در طرح اتصال 100 هزار مدرسه به شبکه اینترنت و برای تحقق دولت الکترونیکی در تمامی سطوح تدوین یک طرح جامع برای طراحی و چگونگی اتصالات ضروری دیده شد.

مدیر کل برنامه‌ریزی و کنترل برنامه‌های شرکت فناوری اطلاعات با بیان این که جامعه دانش‌آموزی کشور می‌توانند بزرگترین کاربران کشور را تشکیل دهند، در پایان خاطر نشان کرد: در طرح اتصال مدارس، به امکان پیاده‌سازی نگرش اقتصادپذیر کردن شبکه مدارس و همچنین فراهم کردن بستری برای اجرای طرح‌های عظیم شبکه‌ای با رویکرد آمایشی و تفاوت‌های اقلیمی، فرهنگی و آمادگی الکترونیکی توجه شده است.
 

۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید