دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

علی رغم تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور، سبد غذایی دانشجویان این دانشگاه تنوع و کیفیت بالایی دارد

علی رغم تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور، سبد غذایی دانشجویان این دانشگاه تنوع و کیفیت بالایی دارد
دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : علی رغم تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور ، سبد غذایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از لحاظ کیفیت و تنوع غذایی وضعیت بسیار خوبی دارد.

 محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ، با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰ دانشجو به عنوان عضو شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تمامی دانشکده ها ، خوابگاه ها و فضاهای دانشگاهی ، گفت: اعضای شورای صنفی به صورت مستمر با ارتباط مستقیم با دانشجویان ؛  مطالبات ، پیشنهادها و نظرات آنان را در راستای ارتقاء سطح خدمات به مدیران و مسئولین دانشگاه انعکاس میدهند.

وی با تقدیر از تعامل سازنده و توجه مسئولین دانشگاه به جایگاه شورای صنفی ، خاطر نشان کرد: نماینده این شورا در اکثر جلسات دانشگاه از جمله تغذیه ، اسکان و... حضور داشته و مطالبات دانشجویان را پیگیری میکند

محمدی ادامه داد:  همیشه شاهد پیگیری و پاسخگویی مسئولین به درخواست های دانشجویان در حوزهای مختلف صنفی ، آموزشی ، رفاهی و... بوده ایم و مدیران از حداکثر توان و ظرفیت دانشگاه در حل مشکلات دانشجویان و بهبود و ارتقاء خدمات استفاده کرده اند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: در سال های اخیر با تخصیص اعتبار و اقداماتی که انجام شد ، وضعیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی جهت رفاه حال دانشجویان ارتقاء یافت و با تجهیز و نوسازی خوابگاه ها بسیاری از نواقص ساختاری آنها مرتفع شد.

وی یادآور شد:  پس از درخواست شورای صنفی مبنی بر ایجاد فضای سبز در خوابگاه بوستان ۲ خواهران ، این پروژه هم اکنون در دست احداث است و در مراحل پایانی خود قرار دارد و همچنین بازسازی استخر دانشگاه که از مطالبات دانشجویان بود ، هم اکنون در حال اجراست.

وی افزود: خرید امکانات رفاهی و ورزشی جهت تجهیز خوابگاه های دانشگاه ، توسعه اینترنت دانشجویان ، خریداری و فعال شدن دستگاه‌های فراموشی و صنعتی شدن سلف سرویس دانشگاه از جمله دیگر اقداماتی است که با درخواست شورای صنفی انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: علی رغم تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور ، سبد تغذیه ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از لحاظ کیفیت و تنوع غذایی به نسبت دیگر دانشگاه های کشور وضعیت بهتری داشته و به طور پیوسته با برگزاری جلسات کمیته تغذیه، کیفیت غذای دانشجویان مورد ارزیابی قرار میگیرد و از  پیشنهادات و راهکارهای دانشجویان به منظور بهبود روز افزون شرایط استفاده میشود.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان با اشاره به عقد قرار داد ساخت خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی در مجموعه خوابگاهی بوستان با شرایط رفاهی بسیار مناسب به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه در سال جدید ، گفت:  ساخت پل هوایی عابر پیاده بین سه دانشکده بهداشت ، پیراپزشکی و پرستاری از جمله برنامه های ما در سال جدید است که امیدواریم با مشارکت شورای شهر این امر را در راستای حفظ امنیت دانشجویان انجام دهیم.

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید