رمز‌گشایی از یک آگهی استخدام در اپل

 





در این فهرست امکان استخدام حداقل چهار نفر برنامه‌نویس برای تیم ios با تجربه برنامه‌نویسی در نظر گرفته شده است. در عنوان این درخواست آمده است: از این موقعیت عالی برای ساخت بهترین‌ها در جهان پلتفرم‌ها استفاده کنید. سانتا کلارا ‌‍[محل شرکت] برای لانچ نسل جدید محصولات اپل در انتظار شماست. اپل در جستجوی افرادی با تجربه کاری سه سال یا بیش‌تر در زمینه برنامه‌نویسی پیشرفته است. افرادی که شناخت خوبی نسبت به مبحث الگوریتم ریاضیات و تئوری‌های گراف داشته باشند، در اولویت هستند.


رمزگشایی از این آگهی کمی به پیشینه نیاز دارد: بکارگیری نرم‌افزار گوگل مپ برای ios با کمک گوگل در سال 2007 اتفاق افتاد و درحال حاضر آیفون قابلیت دریافت این تصاویر را داراست. اما اکنون که گوگل به یک رقیب جدی برای شرکت‌های موبایلی تبدیل شده است، اپل در تلاش است وابستگی خود را به خدمات جستجوی این شرکت پایین آورد.


این اولین بار نیست که اپل با درخواست های جدید شغلی نقشه راه شرکت را در اختیار عموم قرار می‌دهد.  مثلا در ژوئیه 2009 ، اپل دو شرکت نرم‌افزاری Poly9 وPlace base  را خرید. Place base در حال حاضر رقیبی جدی برای گوگل مپ به شمار می‌آید و راهی آسان را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد (اضافه بر امکانات گوگل مپ) تا اطلاعاتی را که می‌خواهند، به نقشه اضافه کنند یا آ ن‌را تغییر دهند‌. همچنین وابستگی خود را به دوشرکت شی‌هوک و گوگل کنار گذاشت و برای آی‌پد از ورژن 3.2 سیستم عامل ios استفاده کرد.


با این پیش‌زمینه اگر به نوامبر 2009 بر‌گردیم می‌بینیم که اپل به دنبال کارمندی می‌گشت تا برای ساختن ورژن جدیدی از یک نقشه که قابلیت تغییر و اضافه کردن دیتا را داشته باشد،به شرکت کمک کند.
به نظر شما این لیست جدید تقاضای نیرو چه معنایی برای شرکت‌های رقیب اپل دارد؟

PC WORLD

۳۰ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۲
PC WORLD |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید