موتورلا در انتظار سیل درخواست‌ها برای زوم است

 



همکاران سیستم- احتمالاً رایانه لوحی زوم موتورلا که در نمایشگاه فناوری اطلاعات لاس‌وگاس نیز به نمایش گذاشته شد، می‌تواند یکی از بهترین‌های سال 2011 باشد.
 بنابر پیش‌بینی سایت دیجی‌تایم که با بررسی بازار انجام داده است، این رایانه لوحی در اولین سه ماهه بعد از عرضه به بازار قطعاً بین 700 تا 800 هزار دستگاه فروش خواهد داشت و حتی می تواند به فروش بالای یک میلیون دست یابد. تاریخ دقیق عرضه و قیمت زوم تاکنون اعلام نشده است.
دیجی‌تایم همچنین گفت: از دیگر خصوصیات رایانه لوحی زوم که جدی‌ترین رقیب آی‌پد در سال آینده می‌تواند باشد صفحه نمایش 10.1 اینچی آن با وضوح 1280 در800 پیکسل است.
این رایانه با چهار رنگ عرضه می‌شود کارت حافظه، دوربین 5 مگاپیکسلی HD و یک دوربین درونی 2 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند به 3G  و Wi-Fi  هم متصل شود.
زوم اولین دستگاهی است که تحت  سیستم عامل آندروئید 3.0 عرضه می شود. این سیستم عامل ویژه رایانه‌های لوحی طراحی شده است. اپل پارسال موفق شد ظرف 28 روز  یک میلیون  آی پد و سامسونگ توانست ظرف 2 ماه 1 میلیون گالکسی را به فروش برساند. با توجه به این آمار اطمینان موتورلا از فروش موفقیت آمیز زوم چندان دور از ذهن نیست.
 

۲۲ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲
شرکت همکاران سیستم |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید