افزایش 4 برابری سرعت کشف مشکلات شبکه‌های سازمانی با پردازش ابری

 



همکاران سیستم- نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد، آن دسته از شرکت‌های متوسط و نسبتا بزرگی که پردازش ابری(Cloud Computing) را برای شناسایی و رفع مشکلات شبکه‌ رایانه‌ای خود به کار گرفته‌اند، چهار برابر سریع‌تر از دیگر شرکت‌ها که این خدمات را در اختیار ندارند بر مشکلات خود در این زمینه فایق می‌آیند.
گروه تحقیقاتی Aberdeen Group به دنبال انجام مطالعه جدید خود روی ابزارهای اینترنتی SME به این نتیجه رسیده که شرکت‌های مجهز به پردازش ابری نه تنها مشکلات برنامه‌های خود را آسان‌تر رفع می‌کنند، بلکه این مشکلات را با سرعت بیشتر شناسایی می‌کنند و روند فعالیت سالانه آن‌ها رشد صعودی را دنبال می‌کند.
زمانی که گروه تحقیقاتی Aberdeen کارایی و اثربخشی برنامه‌های مبتنی بر پردازش ابری را در حوزه شناسایی و رفع مشکلات برنامه‌های سازمانی مورد بررسی قرار داد، دریافت که میانگین زمانی که یک شرکت فاقد برنامه‌های Cloud Computing برای شناسایی و رفع مشکلات برنامه‌های خود صرف می‌کند 8 ساعت است و در مقابل، شرکت‌هایی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند در کمتر از 1/2 ساعت می‌توانند این مشکلات را از بین ببرند.
سرویس‌های مبتنی بر ابر برای شناسایی و رفع مشکلات شبکه‌ای این روزها بیشتر در زمینه سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته گروه تحقیقاتی Aberdeen، حدود 66 درصد سازمان‌ها که به دنبال پردازش ابری هستند، آن‌ها را مفیدترین و کارآمدترین ابزار خود می‌دانند. این گروه تحقیقاتی همچنین دریافت که 55 درصد سازمان‌ها با هدف کاهش هزینه‌های سازمانی سراغ ابزارهای Cloud Computing می‌روند.

 

۲۲ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۲۴
شرکت همکاران سیستم |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید